5 tipov ako sa vyspať do ružova, keď vám nie je dvadsať

Veselé štipce
19.9.2020
Svietniky z pohárov na čaj
24.9.2020

Čaká vás príjemný spánok - viete, čo potrebujete k tomu, aby ste ráno vstali čerství a oddýchnutí?

Samozrejme som zistila, že s vekom sa pohľad na pohodlie mení. Už nestačí vyvetraná miestnosť a kvalitný matrac. Dôležité je aj to, ako si navodíte pocit pokoja, aby ste ľahli do postele v dobrej kondícii. Uprostred únavy totiž spánok väčšinou neprichádza.

Zatvorte oči a predstavte si, čo je vám pred spaním príjemné. A rovno dnes to naplňte do bodky.

Medzi hektickým dňom a pokojom na lôžku je potrebné urobiť predel. Chvíľa, ktorá patrí horúcej vani, kreslu s knižkou alebo peknému filmu, je tá pravá. My, ženy, to máme jednoduchšie, pretože k tomu vnímame veľa drobností. K pohode prispejú aj hebké uteráky v kúpeľni, voňavý krém, alebo taktiež nový poťah na obľúbenom kresle. Ihneď je nám lepšie.

Spomínam na zložité čistenie peria a na prešívanie pokrývok. Kedysi dávno sa to tak robilo. Teraz si môžete vybrať z nepreberného množstva letných a zimných diek a vankúšov s protialergickými výplňami, ktoré sú ľahučké ako pierko, hygienické, a dajú sa prať. Ani ich výmena vás nijako nezruinuje. Vyberte si k nim krásne obliečky, pretože vstúpiť do útulnej spálne je veľmi príjemné.

Sú na nezaplatenie - teda zaplatíte ich bez problémov, ale dopomôžu vám ku kvalitnému odpočinku celého tela. Nedávno som vyskúšala anatomický vankúš pod nohy. Nie, že by sa moje problémy vytratili, ale rozhodne sa zmenšili. Kamarátke zase pomáha podhlavník na kreslo. Proti chrápaniu taktiež funguje skvelá zbraň - dajte hlavu vyššie. Klinový podhlavník do postele skutočne zmierni partnerskú nočnú vojnu.

K celkovému upokojeniu organizmu potrebujeme každý niečo iné. Na niekoho funguje pred spaním pohár teplého mlieka, lyžica medu alebo bylinkový čaj. Na niekoho pôsobí meditácia a iný sa dokonca potrebuje unaviť pohybom. V každom prípade skúste chodiť spať až vtedy, keď cítite, že zaberiete. Ak sa uložíte na lôžko s tým, že v pokoji príde spánok, tak sa to určite nepodarí. Než dôjde na lieky, vyskúšajte aromaterapiu v podobe aróma difuzéra s relaxačným LED osvetlením.

Väčšina z nás spí v chladnej miestnosti. Nie je nič nepríjemnejšie, ako keď musíte v noci alebo k ránu vstať. Majte po ruke mäkučkú záchranu v podobe hrejivých mikrovláknových súprav a teplých ponožiek. Ak vás čaká po príjemnej noci pokojné ráno, užite si komfortné raňajky v domáckom oblečení. Tak totiž začína skvelý deň.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.